Odpovědi na Vaše otázky:
.
Co mi registrace přinese?
Díky registraci získáte řadu výhod. A to hlavně extra slevy navíc na ceny výrobků v katalogu podle výšky Vaší objednávky. Jako nově registrovaná AVON Lady se můžete zapojit do dárkového programu a získat tak každou kampaň krásné dárky. Na Vás záleží, zda se rozhodnete objednávat jen pro sebe nebo pro svou rodinu, kamarádky nebo kolegyně a využít tak až 30% slevy na své objednávky.
Platím nějaké vstupní poplatky?
Žádné vstupní poplatky se neplatí. Pokud se rozhodnete zaregistrovat a objednávat z katalogu aktuálních kampaní, nic Vás to nestojí. Můžete si zvolit různé možnosti doručení a platby.
Je to časově náročné?
Kde získám katalog?
Aktuální katalog budete mít vždy zdarma v balíčku. Pokud neobjednáte, katalog Vám přijde poštou.
Jak můžu objednávat, platit a jak mi bude objednávka DORUČENA?
Nabízíme řadu způsobů jak objednat, a to jak online, tak i prostřednictvím SMS. Můžete si zvolit způsob, jakým chcete za objednávku zaplatit: platba kartou online, bankovním převodem nebo platbou na dobírku. Objednávku dle Vaší volby doručíme kurýrem na adresu, uložíme na poštu nebo výdejní místa. Podrobnosti o objednávkách, platbě a doručení najdete přehledně na jednom místě v Rádci 24/7, který naleznete na stránkách po Vašem přihlášení do online kanceláře.
Získám i nějaké dárky?
Jako nově registrovaná AVON Lady se můžete zapojit do dárkového programu Moje AVON přivítání a získat tak dárky v hodnotě 4.513 Kč. Dárkový program se vztahuje na 4 po sobě jdoucí kampaně, ve kterých, pokud objednáte ve stanovené výši, získáte dárky. Ve své 5. kampani můžete získat kabelku. Navíc Vás v každé kampani čekají motivační programy, ve kterých můžete také získat řadu dalších výhod a dárků.
Co přesně znamená záruka spokojenosti?
Jistě oceníte 100% záruku spokojenosti na všechny naše produkty, kterou poskytujeme. Během 90 dní můžete produkty, které nesplnily Vaše představy, vrátit, až 1/3 výrobku může být spotřebovaná. Veškeré Vaše dotazy budou zodpovězeny, díky našemu přátelskému kontaktnímu centru, na které se můžete kdykoliv obrátit, a to prostřednictvím emailu nebo telefonu.
Musím objednat každou kampaň?
Sama se rozhodnete, kdy objednáte. Nezaujala Vás nabídka aktuální kampaně? Nevadí, vyberete si příště. Nemusíte nakupovat pravidelně, a jestliže se rozhodnete dále neobjednávat, můžete kdykoliv skončit.
Můžu prodávat sama jen online?
Ano, můžete si otevřít vlastní Online obchod. Můžete tak mít otevřeno 24 hodin 7 dnů v týdnu, a Vaši zákazníci mohou kdykoliv nakupovat přímo od Vás. Navíc můžete svým zákazníkům posílat i mobilní katalog, ve kterém zákazníci mohou objednávat přímo od Vás. Více informací opět naleznete ve své on-line kanceláři.
